pondělí 24. srpna 2009

Zlatý Bažant - slovenské premiové pivo a jeho reklamní spoty

Zlatý Bažant je jednička na slovenském trhu. Velmi oblíbené pivo plzeňského typu je vítaným exportním pivem i u nás

Historie Zlatého Bažantu sahá do roku 1967, kdy byla ve slovenském městě Hurbánově postavena první sladovna, která měla tehdy kapacitu 35 000 tun sladu ročně. Samotný pivovar přišel o dva roky později.

V roce 1971 byla v pivovaru postavena první výrobní linka na stáčení piva do plechovek v tehdejším Československu. U nás vyrábí Zlatého Bažanta v licenci pivovar Starobrno. Zlatý Bažant patří spolu s Krušovicemi, Starobrnem, Zlatopramenem a dalšími značkami pod světový gigant Heineken, který ji koupil v roce 1995 (v USA se prodává pod názvem Golden Pheasant). Sortiment Zlatého Bažantu obsahuje 12° světlý ležák, 10° světlé výčepní pivo, tmavé 10° pivo a nealkoholické pivo s maximálním obsahem alkoholu 0,5 %. Všechny varianty se nabízejí i v plechovkách.

V letošním roce pivovar změnil slogan na: Svetové slovenské pivo. Podpořil ho i novým televizním 40ti sekundovým velkorysým spotem z pera reklamní agentury Ogilvy.



V loňském roce představil Zlatý Bažant novou etiketu a podpořil ji rovněž světově velkoryse pojatou reklamou Kruhy v poli:



Vtipná reklama:



Spot propagující nealkoholického Zlatého Bažanta v plechu. Jak bylo napsáno výše, ve stáčení do plechovek měl Zlatý Bažant v tehdejší ČSSR prvenství.



Zlatý Bažant - Waiters running. Spot, který vám stoprocentně připomene film Vrchní, prchni:



Letní reklama na Zlatého Bažanta ještě ve starém hávu se starou etiketou:


příbuzné tácky:

Zlatý Bažant | Ostatní reklamy Zlatého Bažantu |

Žádné komentáře:

Okomentovat