pondělí 8. března 2010

Vnímání premiových pivních značek

V loňském roce se na pivním blogu objevila prosba o vyplnění dotazníků ohledně vnímání prestižních premiových značek piv. Slíbili jsme výsledky. Tady jsou

Dotazník byl aktivní od 2.12. do 23.12., dle Google Analytics stránku navštívilo 1522 uživatelů, 45,4 % dotazník vyplilo - tedy 691 respondentů. Po očištění dat tým Martina Vlčka získal 526 respondentů, s kterými již šlo pracovat.

Uvedeme několik výsledků. Například dotaz: "Co si představíte pod pojmem prémiová značka piva?" u největšího počtu respondentů znamená kvalitu (90 %), následně pak výjimečná chuť (70 %) a třetí nejčastější odpovědí je tradice značky (66 %).


Z jednotlivých dalších odpovědí vyplynulo, že Pilsner Urquell má oproti dalším dvěma premiovým značkám (Stella Artois a Heineken) dominantní zastoupení u našich konzumentů. Většina respondentů Pilsner Urquell upřednostňuje při všech příležitostech, jak uvádí následující tabulka.



příbuzné tácky:

Martin Vlčko | Co jsme psali o Heinekenu, Stelle Artois a naší domácí Plzničce

Žádné komentáře:

Okomentovat