středa 17. června 2009

Ochutnal jsem: Pardál Echt a Kozel Premium

V rubrice ochutnal jsem vám tentokrát sdělím dojmy z nového piva Budějovického Budvaru Pardálu Echt a jeho nepřímého konkurenta Kozla Premium

O nové jedenáctce Pardál Echt jsem se již na pivním blogu zmiňoval. Dnes jsem ho i ochutnal a proto přikládám osobní zkušenost.

Pardál Echt je výrazná jedenáctka (objem alkoholu 4,5 %) velmi hořká a poctivá. Chuťově je to poctivý světlý ležák. Řekl bych, že navazuje na chuť svého mladšího bratra (objem alkoholu 3,6 %) ovšem v silnějším a výraznějším provedení. Má ji stejně jako Pardál výčepní světlé pivo poctivou. Za podobnost chutí vděčí tomu, že vznikal opět ve spolupráci s českými pivaři.

Kozel Premium (nyní s novou etiketou stejně jako ostatní piva od Kozla) je oproti tomu 12° pivo, světlý ležák s objemem alkoholu 4,8 %, tedy o tři desetiny silnější než Pardál 11ka. Několikrát jsem ji již pil v plechovkové verzi. Tentokrát jsem ochutnal lahvovou variantu. Ano, chuťově by mezi nimi velký rozdíl být neměl, ovšem ze skla je to přece jen o chutnější zážitek.

Oproti Pardálu Echt je Kozel Premium méně hořký, avšak má zase jemnější decentnější chuť.

příbuzné tácky:

Kozel Premium | Pardál Echt | Ochutnal jsem

Žádné komentáře:

Okomentovat