Orchestr hrající na pivní láhve je poměrně častý jev v pivních reklamách. I když se tento motiv dosti opakuje, vždycky vznikne zajímavá poetická a netradiční reklama.
První video je reklama na australský ležák Victoria Bitter (VB), který patří do skupiny Forster's. Victoria Bitter je poměrně silný ležák, dvanáctistupňové pivo s obsahem alkoholu 4,8 % objemu. Původně obsahoval VB 4,9 %, ale v roce 2007 došlo ke snížení alkoholku o desetinu na současných 4,8 %, čímž Forster's ušetřil až 20 miliónů dolarů na dani ročně. Tiskový mluvčí prohlásil, že na chuť VB snížení procent alkoholu nemá vliv :-).
Na dalším videu uvidíte, jak reklama na pivo VB vznikala:
Podobně svou vánoční reklamu podal i Pilsner Urquell:
Žádné komentáře:
Okomentovat