sobota 6. června 2009

První ležák - vítejte na pivním blogu

Vítejte na novém a bezesporu prvním pivním blogu. Pokud ne na prvním pivním, tak na prvním pivním smržovském blogu zcela jistě.

O čem budu blogovat? O pivě, o pivních brandech. O tom, jak se prezentují pomocí marketingu a reklamy. O nových pivech. Budou se zde objevovat všechny tuzemské i zahraniční pivní reklamy - jak tištěné, tak i televizní. Nové i staré. Záběr bude široký.

Proč budu blogovat o pivě? Z jednoduchého důvodu: jsem pivní degustátor a milovník chmelomoku. Zajímá mě marketing, reklama a rád sleduji jakými odlišnými způsoby se to či ono pivo propaguje. Jsem vlastně takový pivní someliér :-).

Pokud je mezi vámi někdo, kdo by chtěl rovněž přispívat na blog svými postřehy o nejdzravějším nápoji pod sluncem, uvítám rád každého s dobrým přístupem, záměrem a konceptem, o čom by chtěl psát. Stačí se mi ozvat na můj gmail.

příbuzné tácky:

Co je to pivo

Žádné komentáře:

Okomentovat